Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
86 suscriptores
Farmas USA
Página
14.635 / 16.989
#117073

Re: Farmas USA

Tu Ana sigue con tu idea y a mi no me hagas nada de caso, ni EXEL a 22-24 que dije ni REGN a 400 ni leches, que yo no tengo tiempo para trading y tengo que buscar rentabilidades a más largo plazo. Además, igual luego se me cruzan los cables, o veo algo raro, y las vendo a cualquier precio!

REGN, EXEL, Etc.
#117074

Re: Farmas USA

Yo últimamente tampoco tradeo. Ando en modo oportunidad+hold, sin desconectar, pero todo muy tangencial.

Como me aburría y no tenía bastante con el pluriempleo, ando haciendo cursos y estudiando opos :)

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#117076

Re: Farmas USA

Yo últimamente tampoco tradeo. Ando en modo oportunidad+hold, sin desconectar, pero todo muy tangencial.

Como me aburría ando haciendo cursos y estudiando opos :)

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#117077

Re: Farmas USA

ACAD
named Ponni Subbiah as chief medical officer

Subbiah is a neurologist with more than 20 years of experience in the pharmaceutical industry and global health sector, the company said. She was most recently chief medical officer for Indivior + worked at Pfizer

H.C. Wainwright Reiterated ACADIA Pharmaceuticals as a “Buy”; They Now Have a Target Price Of $60



«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#117079

Re: Farmas USA

REGN
 disclosed today a $1.0B share repurchase authorization, under which no shares have yet been repurchased

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#117080

Re: Farmas USA

Kare Schultz, Teva Pharmaceutical Industries Limited's President and CEO and a director of the company, recently acquired 63,613 shares of the company. The buys took place at $0.00 per share (and therefore, likely the result of option or restricted share grants), on November 03, 2019. Schultz now owns 63,613 shares of the company.

TEVA
Brokers destacados