Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
86 suscriptores
Farmas USA
Página
13.706 / 16.989
#109641

Re: Farmas USA

Me he confundido. CTIC, no CBIO.

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#109642

Re: Farmas USA

Revance Therapeutics (RVNC)

Cantor Fitzgerald analyst Louise Chen maintained a Buy rating on Revance Therapeutics today and set a price target of $50. The company’s shares opened today at $29.75.

Chen commented:


“. Post a solid quarter of execution in 2Q18, we reiterate our OW rating and 12-month price target of $50 on shares of RVNC. We expect upward earnings revisions to levels not reflected in sell-side consensus expectations to drive the stock higher. Revance’s long-duration, next-generation injectable neuromodulator may be a pipeline in a product. RT002 targets a $3B+ market opportunity for both medical and aesthetic indications.”

According to TipRanks.com, Chen has 0 stars on 0-5 star ranking scale with an average return of -6.3% and a 40.2% success rate. Chen covers the Healthcare sector, focusing on stocks such as Bausch Health Companies Inc, Melinta Therapeutics Inc, and Aclaris Therapeutics Inc.

Currently, the analyst consensus on Revance Therapeutics is a Strong Buy with an average price target of $51.50.

TipRanks has tracked 36,000 company insiders and found that a few of them are better than others when it comes to timing their transactions. See which 3 stocks are most likely to make moves following their insider activities.

se pone muy interesante con esta bajada , que opináis ?

RVNC

#109643

Re: Farmas USA

RDUS

Parece que aguanta el canal, y hay algo parecido a una morning star en diario.

Si nos lo llevamos a gráfico de tres días se ve mejor el valor de ese tipo de formaciones.

#109644

Re: Farmas USA

EXEL

Se ha comido la subida de ayer. Gap en 19,90 si alguien quiere probar suerte, aunque, en mi opinión, es una trampa precisamente para que la gente no aguante y robar acciones. Tiende al gap, pero nunca llega y nos aburren arriba y abajo.. Así estaremos hasta que acaben de cargar. Cualquier entrada por estos precios me parece buena.

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#109646

Re: Farmas USA

Órden de compra a 20. Si entra, me quedo con menos dinero que uno que se esté bañando.

EXEL

#109647

Re: Farmas USA

Esperemos que se refleje en la cotización, porque vaya semanitas que lleva...

MLNT

#109648

Re: Farmas USA

MLNT

Ayer vi a última hora,,, que me dieron otras 897 de 1000 a 5.10 para promierdar... a largo plazo haber que pasa.

Brokers destacados