Rankia Colombia Rankia Argentina Rankia Brasil Rankia Chile Rankia Czechia Rankia Deutschland Rankia España Rankia France Rankia Indonesia Rankia Italia Rankia Magyarország Rankia México Rankia Netherlands Rankia Perú Rankia Polska Rankia Portugal Rankia Romania Rankia Türkiye Rankia United Kingdom Rankia USA
Acceder

Dukascopy me solicita el Número TIN

2 respuestas
Dukascopy me solicita el Número TIN
Dukascopy me solicita el Número TIN
#1

Dukascopy me solicita el Número TIN

Hola a todos!

 

LLevo años operando con Dukascopy, y hoy me ha llegado un correo que corto y pego abajo.  Nunca he operado ni voy a operar CFDs, pero me gustaría saber qué es

el número TIN. He googleado, pero no me aclaro. Y a lo mejor es muy fácil...

Suerte a todos con la Lotería (y los mercados)!

"This message is to inform you that due to the requirements imposed on Dukascopy Europe by the MiFID II regulation entering into force on 3 January 2018, we will be required to report all client trades executed in CFD instruments with underlying that is traded on regulated marketplace. This reporting contains a set of compulsory fields one of which, referring to your particular account, is the Tax Identification Number (TIN)."

#3

Re: Dukascopy me solicita el Número TIN

 

 Muchas gracias por contestar. Efectivamente,debe ser un error. LLevo como 10 años con ellos sin incidencias. Hoy he recibido esto:

 

"In case you have already provided your TIN number to us, please disregard our previous e-mail. We apologise for any inconvenience. Have a good day."

 

 Feliz Navidad a todo el foro!

Brokers destacados