Rankia Colombia Rankia Argentina Rankia Brasil Rankia Chile Rankia Czechia Rankia Deutschland Rankia España Rankia France Rankia Indonesia Rankia Italia Rankia Magyarország Rankia México Rankia Netherlands Rankia Perú Rankia Polska Rankia Portugal Rankia Romania Rankia Türkiye Rankia United Kingdom Rankia USA
Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
85 suscriptores
Farmas USA
Página
15.303 / 16.979
#122417

Re: Farmas USA

GTHX 

Rintodestrant combination trial with palbociclib expected to initiate in 2Q20


Pivotal trial of trilaciclib in colorectal cancer expected to begin in 4Q20. In 2Q20, the company discussed the design of a registrational clinical trial of trilaciclib in colorectal cancer with the FDA at a pre-Phase 3 meeting. The trial is on track to begin in the fourth quarter of 2020

I-SPY 2 neoadjuvant breast cancer trial including trilaciclib on track for 2Q20 initiation. Trilaciclib was selected for inclusion in the ongoing Phase 2 I-SPY 2 TRIAL™ based on compelling overall survival (OS) findings in a Phase 2 triple-negative breast cancer (TNBC) trial (press release here). The I-SPY trial will generate data across a range of breast cancer subtypes that will allow the company to evaluate trilaciclib in combination with several broadly-used chemotherapy classes and an anti-PD-1 immunotherapy


«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#122418

Re: Farmas USA

GTHX

Pensando en alto...

Mucho institucional dentro. Habría que mirar si andan saliendo. PO muy altos vs. precio actual. La FDA les perdona la fase 3 y les deja presentar NDA. Tienen ciento y pico millones en cash..

Se enfrentan a la fase de comercialización. Por qué coño nadie les hace una colocación y se van con los de Hércules. O son idiotas o ya están vendidos.

Miraré movimientos directivos. Ya no es un corto tan cómodo, pero me recuerda tanto a SGYP...

Se agradecerán divagaciones.

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#122419

Re: Farmas USA



#122423

Re: Farmas USA

Ayer compré Más KPTI en $16s, reentré en TGTX a $18 y nueva posición AXSM $74 
#122424

Re: Farmas USA

KPTI
En 16?
Creo recordar que cuando entré a primera hora hizo un barrido bestial que me arrancò la orden, hasta 16,6 y de ahì fue mejorando.
Brokers destacados