Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
85 suscriptores
Farmas USA
Página
13.363 / 16.987
#106897

Re: Farmas USA

CELG

"Celgene is modifying its executive team structure to enhance leadership focus on building Celgene for continued long-term success," said the company in connection with the departure.

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#106898

Re: Farmas USA

Es que la revisión del guidance fue de risa... un pequeño ajuste que se tradujo en una caída notable de la valoración de la compañía.

CELG

#106899

Re: Farmas USA

ACAD

Yo tenía los 31.15. Me estoy planteando si meter otro paquete para dejar un puñado a largo plazo.

P. S.: Hace meses probé el experimento de dejar unas (ALPMY) a largo plazo y ahí siguen con un +18,6%. Acerté el suelo y no han hecho más que subir, lentas pero sin pausa. (Mi perfil habitual es de cazar suelos perfectamente y luego malvender.)

Edito: "hace meses" es más bien "hace un par de meses" XDD Parece una eternidad.

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#106900

Re: Farmas USA

CELG

RBC: CELG's seriousness about making hard decisions they believe can help right the ship. We continue to see significant trapped value in CELG not manifested in the current share price.

Cantor: PO 112 $

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#106901

Re: Farmas USA

Buff, con $112 no voy a ninguna parte... yo llevo un montón a $127 (es mi principal posición biotech de largo)

CELG

#106902

Re: Farmas USA

MRK

EMA Acceptance of Regulatory Submission for LYNPARZA (olaparib) in BRCA-Mutated HER2-Negative Metastatic Breast Cancer

This is the first regulatory submission for a poly ADP-ribose polymerase (PARP) inhibitor in breast cancer in Europe.

If approved, the identification of a patient’s BRCA status could become a critical step in the management of their disease alongside current consideration of their hormone receptor and HER2 status.

LYNPARZA is available in nearly 60 countries and has been used to treat more than 20,000 patients. AstraZeneca and Merck are working together to bring LYNPARZA to more patients across multiple cancers.

https://www.streetinsider.com/FDA/Merck+%28MRK%29+Reports+EMA+Acceptance+of+Regulatory+Submission+for+LYNPARZA+%28olaparib%29+in+BRCA-Mutated+HER2-Negative+Metastatic+Breast+Cancer/14012489.html?si_client=intbro

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#106903

Re: Farmas USA

CELG ayer AF le dedico unos twits

#106904

Re: Farmas USA

15min ha durado el rebotillo en el nasdaq. En nuestro sector en particular ni eso, solo el PM... Ya estamos en esa zona de doble suelo o entrar a visitar lo desconocido.

SGYP

Dentro. Unas pocas a 1,75

Brokers destacados